środa, 8 kwietnia 2015

002. Late for dreams

Witam! Ja wiem. Długo mnie nie było. No, ale jestem! :P Co tam u was? Jak święta? Gotowi na matury, egzaminy gimbazjalne? A może tak jak ja: na egzaminy potwierdzające kwalifikacje? Opowiadajcie, opowiadajcie! Mam nadzieję, że uda mi się w ciągu tych kilku nadchodzących miesięcy opublikować kilka postów z większą ilością grafiki niż ten tutaj :) Oczywiście szablony też niedługo się pojawią! Staram się je co nieco dopracować. Dodam jeszcze, że swoistą współautorką tej notki jest Andromeda z Wyspy Twórczości, z którą wykonałem wspólnymi siłami dwie prace. Liczę na więcej takich współprac! Na razie to tyle, odmeldowuję się. A i jeszcze jedno: pracuję nad nowym szablonem tutaj (spodziewajcie się niespodziewanego XD) Do zobaczenia za niedługo!


Nagłowki







Sygnatury




Pozdrawiam, Raion.

10 komentarzy:

  1. wreszcie wziąłeś się do roboty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O. :)
    Bardzo ładne prace. Najbardziej podoba mi się drugi nagłówek. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, wow i wow, jestem w szoku. Oj Twoje prace są świetne! Tłumacz się no czemu tylko 2 notki :O Przeglądałam tą poprzednią i serio dalej jestem pod wrażeniem, ta również wymiata! Generalnie masz świetny styl robienia prac.. są takie zupełnie inne niż te tutaj na bloggerze. Nie wiem co w nich takiego jest innego ale całościowo są po prostu... inne. Oby tak dalej. Czekam na następną notkę ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że mało notek - ale niedługo następna! XD

      PS. Dziękuję

      Usuń
  4. Ohohoho, a któż to :D Świetnie, że wróciłeś <3 Pierwsza sygnaturka jest śliczna ^^ Czekam na nowy główny :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróciłem! Jeszcze trochę na ten nowy główny poczekasz :< ale będzie! :P

      Usuń
  5. Bardzo piękne, urzekające sygnaturki! Mają w sobie coś takiego, że przez dłuższy czas nie mogłam oderwać od nich wzroku...czułam się tak, jakbym popadła w pewnego rodzaju trans. Strasznie mi się podobają - są starannie wykonane, a także mają świetnie dobrane stocki ;> Tworzysz naprawdę piękne prace i już się nie mogę doczekać, co nam zaprezentujesz w kolejnej notce na której będę oczekiwać z niecierpliwością :) Pozdrawiam serdecznie :*

    PS: Chciałam się dowiedzieć, skąd czerpiesz pomysły i inspiracje na nagłówki, sygnaturki i szablony.

    PS2: Czy mógłbyś mi podać nazwę melodii, którą wykorzystałeś jako ścieżkę dźwiękową do speedartu Jill "Magia Elfów"? Bardzo mi się spodobała <3

    Pozdrawiam raz jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)

      Skąd czepie inspiracje? A ja wiem. Samo jakoś. Czasem też kogoś spytam - kolegów na przykład(choć muszę ograniczyć się do ubranych postaci na pracach :< bo wiesz, dzieci - zgorszenie). A nawet z ich paplaniny na w ogóle inny temat wpadam na jakiś pomysł XD Zazwyczaj zapisuje to sobie w kalendarzu, gdzieś obok terminu kolejnej klasówki. Zdarza się też często, że tworzę jakąś pracę pod konkretny cytat, który gdzieś w internetach zobaczę. Ostatecznie kiedy nie mam pomysłów - łączę siły z Andromedą i razem coś tworzymy. Tak jest przede wszystkim zabawnie.

      Bosz, nazwa melodii... Dobra, mam. "Torn" - Nathan Lanier. Wystarczy wpisać w youtube - to pierwsze to, to.

      Pozdrawiam, Raion!

      Usuń